dåligdag

idag så va det ingen bra dag först så började jag kl 8
sen på på dansen i skolan så blev vår dans lärarepå några så alla blev inte på så bra humör efter.
 sen efter NO:n så va det lunch och alla va jättehungriga. det va tomat soppa och när vi kom dit så va maten SLUT !(inte första gången) så vi fick vänta 20min innan maten va klar .....fast det va inte änns samma mat. så då gick jag Elin och Halla till grill kiosken(onyttigt!!).sen va eng-läraren sen oxå. sen så va jag tvungen att  gå på kamratstödjar möte mitt i eng så jag missade eng förhöret :( bajs!!
en riktigt bajsig dag!!
 men det possitiva va att dom delade ut gratis gb glass på morgonen i bromma jag fick denjag redan smakat daim dream pear. Men den är god :)
Men här har vi kanske en rolig bild som kan uppmuntra:)


kram och godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0