Första veckan !!

Nu har första veckan gått med skola, kompisar och DANS!!!!
jag träffade världens bästa dansgrupp i ons <3 !!
Först så träffade jag Jesper och så stack vi och åt på Subway! (och gick vilse på vägen dit xD )
Sen så träffade vi Martin och så gick vi till dansen!!!
det va 7kt kul att träffa typ alla igen ( 2 saknades) Jag gav alla en Bamsekram och fick såklart massa bamsekramar tbx :D
och så kramade alla vår gale1 roliga och braiga dans lärare Carina :) 
 sen när lektionen va slut så va ja så j**la glad efter :D
 
haha När jag och Jesper gick vilse :P
Sen så har man jue gått i skolan oxå och det har blivit lite roligare sen jag bytte :P
haha det va bara det om skolan xD

Skriver mer i morn LOVAR annars så får jag inte äta godis på en månad !!! :P

Kram och godiz
/Datti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0