Museum

Idag va jag med Emsan och hennes familj till skeppsholmen och va på 3 museum :)
moderna museet kollade vi på näckrosor av Claude Monet och sen kollade vi på foto utställningen  det va nog den mest farsinerande utställningen idag för det va så mkt roliga och fina bilder med :)
sen va vi på ettnografiska museet och kollade på Inka guldet :P
sen på artitektur museet ....för dom ville kolla på mitt peppearkaks hus som är med på utställningen :D
pics från idag :)
 Pepparkakshuset som : Jag ,Jessi, Nor och viktor gjorde (vi bestämmde inte grupperna själva)  
fast.............det stor bara att Nor och Jessi gjort det -.-

Emsan ...och en lite stor dörr :P
 Fotoutställningen :D!!
 
nu sitter jag och skypar :P
(så ni vet xD)

kram och godiz
/Datti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0