grönan,slottskapellet

I söndags va jag på grönan med Martin det va ass kul :) jag åkte den nya Twister :) vi ståg i kö en evighet (kändes det som ) Men det va absolut värt det :D
Sen såg jag oxå en rolig sak :) att en kompis som jag gick modell med på gant är med på bild på twister :) kan visa en bild sen har den på min andra dator :P
Det va i all fall najjs jag åkte alltig förutom insaine,extreme,kärlekstunneln,vilda musen och det som är på barn sidan. :D


Sen på Nationaldagen :)
så hade min sång uppträdanden på Drottingholms slottskapell :)
gick otroligt bra :D
Btw så har jag oxå gjort klart min kompis och hennes kompis header :)
här är den
Tyckte den blev väldigt bra det tog bara 20min för mig att göra den :P
btw:)
idag är det tis och jag har bara chillat idag det va 28 grader ute (plus)
najjjs :)
Nu ska jag sova bajs trött :P
Kram och godis :)

Kommentarer
Teddy in skaijjppp skriver:

Jag tycker om att han korvar i röven och jag är född i betongen i förorten, jag sover i en soptunna på en anna lodis med tidningar.

2011-06-11 - 23:18:03
Saga Bieber skriver:

Du är asbraa på att göra headers Datti!! :)

2011-06-15 - 14:55:45
Blogg: http://justinbieberloover.blogg.se/
Datti skriver:

haha..Teddy va är ditt problem!? :P



åå Tack så mkt Saga :)

2011-06-16 - 20:50:56
Blogg: http://apbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0