Dans,Sushi mkt skratt

Idag har varit en rolig dag
först åkte och träffa jesper Martin och Henke för att åka till dansen. (street och Balett)
efter det gick gick jag åk åt sushi !!!! med Alex och Martin . Vi hade jätte kul .Sen va vi på en rolig musik affär och Martin och Alex är grymma på att spela instrument . och Martin kan spela     'en vanlig dag'-Ulrik Munther <3<3<3
bilder från idag enjoy!

 haha alla mina gitarrer:P

 Martin spelar 'en vanlig dag'

 alex Takes on the drums :P

haha och en lite konstig video

 efter sushin och alex har druckit upp sitt vatten.och är sen så klantig och tar lite wasabi :P haha

imorn ska jag till stan och sjunga. Men nu ska jag chilla framför TV:n och Feta mig på chips och annanas:)
 Kram och godis :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0