Fail!!

Bara så ni vet kommer jag inte blogga så mkt den här veckan (kanske inte alls bläää) eftersom jag har datorförbud den här veckan . 2anledningar  Fick 62/100 på religonsprovet :P så nu säger mamma att jag måste få bättre på dom andra proven. Sen bråkade jag med mamma så nu har jag Tv och Dator förbud i en vecka :( .Aja men är rätt van vid förbud (inte första gången) men inte för att jag får dåliga resultata i skolan ,utan för att jag bråkar mkt med mamma. jag har faktiskt väldigt bra resultata i skolan .I alla fall hade tills jag kom till skolan som gud glömde :P
(Bytte jue skola i höstats)en jätte dålig skolmiljö där .(börja inte där) så jag funderar på att börja på en ny skola vill jue ha bra betyg när man blir längre och äldre :P haha aja nu blev jag deprimerad av att parat om att bli vuxen .(vill inte bli äldre )
Men ha en bra vecka det ska jag ha :) imorn på ons har jag dans sen sång med showgruppen äldre :) sen på tors sång sen piano :P
och så på lör ska vi vara på tegnér kl 9 (haha hello trötthet) till kl 11 sen går vår dansgrupp till streeten och baletten. sen typ 3h efter sjunger ja :P och på sön är det gl1 mkt plugg som idag :P
från dansuppträdandet i vasparken :)

Kram och godis :)

Kommentarer
Tova skriver:

Ha! Där är ju jaag!

2011-05-13 - 21:20:04
Blogg: http://magnifik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0