Tidig dans :P

Idag så hade vi Tidig dans vi skulle vara i dans salen kl 09.00 .vilket betyder att jag fick ta en buss 07.50 blää :P
men va gör man inte för dansen :) på Baletten som va senare,så skulle vi i små grupper göra en egen ballett dans.Det va kul med svårt .Jag va i grupp med Alex Henke och Fiffi ,jag tyckte själv att våran dans va helt ok :)
dansen slutade kl 13.00 . Då gick Jag med Nora och Henke till deras Vårfest som deras skola har :)
som heter Af .
det va jätte kul där, även fast vi inte gjorde så mkt :P sen så kom Martin . efter en stund där stack vi och köpte godis :P och Glass . Sen gick vi till Vasaparken och chillade :P riktigt härligt . ni fick se videon på för förra inlägget. efter det gick vi till Västis och jag hade sång rep Medans Henke och Martin kolla på :P (haha det va dom som frågade sångläraren :P )
efter det stack vi till VB och åt middag på subway :D Mums.
Och nu så har jag presic kollat klart på Eurovishion song contest. Det va faktiskt jätte bra att sverige kom 3:a :) men ska typ sova nu har varit vaken kl 06.00-01.00 :P lite TRÖTT hihih.
Men här kommer 2 bilder från idag :P
Henke och Martin sitter inne och geekar mobil inne i skolan,När det fanns jätte mkt kul att göra där ute :P hhaa
riktigt snygg bild :P
haha Henke puttade ner mig från min platts sen så lutade han sig mot mig :P haha inte kul. Men nu när man ser bilder så äre jue rätt kul :) haha

God natt
Kram och godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0