Fördjupning :P

Idag hade jag musik fördjupning i skolan det va roooligt :) Vår sånglärare påminner så mkt om en sånglärare jag hade för typ 1 år sen :P vilket betyder att jag tycker hon är super bra :D
vi sjöng några beatles låtar och typ nån folkvisa xD
Btw :P
I ons så tog ja Skolfoto ...inte ruuligt . tycker inte om att ta skolfoto :P Men tycker om att kolla på bilderna efteråt haha . men sen efterskolan så fick jag rusa till dansen som va 7kt rolig :P Men jag kom 10min försent !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tyvär så kommer det va så dom flesta onsdagarna :P
Meeen.....en rolig grej är att vi fick våra loggböcker i skolan (som en kalender) och nu så har jag fixat den :)


Kram och godis :)
/Datti

Kommentarer
Din man <3 skriver:

Söt blogg min fru <3

2011-09-09 - 20:00:28
Johan skriver:

Datti gift dig med mig.

2011-09-12 - 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0