Lovets slut :P!!!!

imorrn börjar skolan ....ska bli sååå kul :D
jag tycker alltid om att börja skolan för man blir jue så rastlös oftast så sitter man bara och ruttnar framför datorn :/
men sista dagen tyckte jag att jag spenderade rätt bra :)
jag va i Vb med Sofie och köpte födelsedagspresenter till min kompis som fyller år snart!!! :D
å det va kuligt:P
men annars så har jag haft ett rätt bra lov :)!!!
det här har jag hunnit med :)
julafton 
titta på breaking dawn del 1
va på 2 museum med emsan :)
spela in 2 musikvideos 
ett fotojobb 
vara med kompisar :P 
shoppa :D  

så det va ett rätt kuligt lov
men ska bli kul imorr då skolan börjar :D!!!!!!
har saknat de flesta så mkt :P



men imorrn äre skola och sen öppet hus på Kühler :)
yeeey :D

kram och godiz
/Datti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0