megashop och sen dansträning :)

idag åkte jag först på en megashop på kulturhuset med Martin och Miranda (MnM) :)
det lite trögt i början men sen blev det bara kuligare och kuligare :)
jag kunde ¨typ¨nästan göra ett splitt hopp xD
miranda gjorde några cola höft rörelser  och Martin har börja få en jätte bra locking stil då han dansar :P
sen va det kända street dansare där oxå!!!!!!!!! och några man kände igen då jag och Martin va där förra gången :P
vi va där från kl 14.00-15.50
sen gick vi och åt på subway :P

efter det så gick jag och Miranda på dans träning inför uppträdandet på öppet hus. Martin kunde inte va med för han skulle på en audition till en streetdansskola :)
när vi kom dit blev det kramkalas xD
alla blev så himla glada av att träffas!!!!!!!!!!! :D
även fast inte alla va där :(
 men annars va det super kul vi skrattade  och hade jätte kuligt :)
och så fick vi våra disco kläder vi ska ha till vårat nummer på öppet hus :)
vi ska dansa till ¨disco inferno¨


bilder på kläderna jag och Julia ska ha :D haha fast svarta linnen dåra xD
(bilden är taget från hennes blogg :P )

ska göra ett inlägg på dansgruppens blogg nu :)

kram och godiz
/Datti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0