skolan :P!!!

igår hade jag TRÄSLÖJD -.-!!
inte kul alltså . Men sen så dampade jag på franskaläraren , hon är så dum !!!!

Aja men idag va det en bättre dag xD
först så dansade vi på gympan haha polka...så himla härligt att see alla dansa (försöka) dom är så gulliga :P
sen så väntade jag med Nora på Vickan och Lina så åkte jag med Lina till bibleoteket och sen gick jag till sången :P
härligt har inte sjungit på Hela lovet :( 
sen så har jag suttit och slöat vid datorn och Tv:n
imorrn börjar en ny tjej i vår skola :) spännande haha (TÖNT)
men hon går i min mentorsgrupp och mina klasser 7a och 7C ( det är ett komplicerat klass system xD )
men hoppas hon är snäll och inte bitchig elr får andra att bli bitchiga orkar inte sånna männinskor :P
men nu sk jag skypa lite och sen sova är feta trött XD



haha litet foto från Tv:n :)   

haha men hoppas inte den visas mer på svtB xD
den har jue visats där typ 3 gånger nu :P

kram och godiz
/Datti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0